it may be winter outside

but in my heart its spring... lalalala... who ho ho..

jag har julmarathon här hemma hörrni! lyssnar på barry white och tommy körberg och bing crosby och jag vet inte allt vad jag lyssnar på. jag tänder iallafall mina ljus nu och ruvar på den vackra känslan av att allt kommer att bli bra. att allt kanske redan är det.

det skulle varit läge för mig att ifrånsäga mig julklapparna igen. jag tycker fortfarande att vi borde sluta, just den 24.e, och köpa mer de andra dagarna. men ni blir så förbannade. 
det vet man ju sen förr. förra året tror jag förövrigt att jag fick de finaste julklapparna i mitt liv. konstigt det där. careful what you wish for, eller hur var det?

till exempel köpte lillebror fina glaskaraffen, när vi hade bestämt att inte byta det året, och så fick storasyster stora skäms-slaget. ADAM! skärp dig! (vadvillduhaiårdufårvadduvill?)

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag vill ha en snäll storasyster och kanske en kladdkaka :D

2009-12-01 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback