Den ultimata bekräftelsen



Fick jag häromdan på jobbet, när jag fick mitt eget fack!

Ett fack har en person som ska vara här länge. Inte direkt nån vikariegrej, det där med fack. Jag har väl i och för sig aldrig någonsin fått något postat till mig, men OM, så har det nu en destination.

Den lilla underbara stencilen som ligger där nu, är en förteckning över vad man gör i nödsituationer. Tillexempel om man häller ut sin kaffe över kontrollbordet, eller sätter eld på någon viktigt radiopryl. Eller om man är ensam på stationen och kungen dör. Sånna saker. Men ser ni att det bara ligger i mitt? Cheferna räknar visst med att de andra här kan sånt, alternativt inte sätter sig i de situationerna.

Verkar med andra ord som de lärt känna mig nu.

Och TROTS det, ger mig ett eget fack.

Vilken grej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt Sara, men vi hade fack hela sommaren oxå. Men jag blev inte visad mitt föns i slutet. Och det av en slump av Malin.

Men det e charmen med sjuhärad. Redan från början räknas man som en jämlike. Man förväntas veta allt. Jag gillart!

2011-03-03 @ 21:45:07
Postat av: Pappa

Skall försöka skicka något.

Så panikpapperet hamnar underst.

2011-03-03 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback