jag är inte snabb, jag


det har jag aldrig varit.

vi har ett antal uppgifter att reda ut nu innan vi slutar skolan (for ever, ungefär)  om två (!!) veckor.

fyra stora uppgifter är det, för att vara exakt.

de felsta är nu klara med åtminstone två.

jag.. är just i färd med min första. som ska vara inne idag (!) klockan fyra.

vi får se ur det här går. antagligen går det bra. jag skriver nu om ny forskning som visar att tjänsteresor är dåligt för jämställdheten. man kunde vara mer upphetsad. men jag kämpar på!

det är ju förövrigt karneval i stan. kul! gamla minnen om de riktiga karnevalerna i herrljunga back in the days fladdrar förbi. och sådär bra, kommer det kanske inte bli, men solen skiner och efter fyra blir det åka av!

igår fick jag förresten en överraskningsfest med lunds finest, som kom med tårta och vin och ett alldeles strålande humör. bless. och jag frågar mig som vanligt, hur jag hamnade i även detta.

två veckor har vi nu.
yeehaw!




Kommentarer
Postat av: malin lundström

åååh, herrljungas karneval. det va tider det :/ skam att roligt ska läggas ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback