polisen ljuger

det är det jag alltid har sagt. inte nog med att jag passerade det där fotograferingemomentet med nöd och näppe eftersom jag då inte såg ut som mig själv på bild, så sa polistanten när jag skulle hämta ut passet att jag ju har lockigt hår på bilden men i själva verkligheten ser hon klart och tydligt att håret mitt, är rakt.

alltså, lockligt var det väl inte direkt på bilden heller.. försökte jag.. otvättat kanske..

"nej nej, lockigt är det här, det ser jag!"

jahaja.


tror ni att det går?



älskar förövrigt att min födelseort är remmene. remmene på det där passet håller mig föralltid grundad. om sara marie viola är heliumballongen så är remmene knuten den sitter fast med i trädet som står så hårt djupt tryggt rotat i trädgården där jag föddes.

Kommentarer
Postat av: malin lundström

du håller du väl givetvis inte med mej men... remmene är ju knappt ett ställe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback