angående fiskmunnen, igen.


så är den ju, som sagt, inte så stor den där överläppen.

och hos polisen vill man inte hjälpa till.

idag när jag var där för att ta passfoto fick tanten i luckan säga åt mig hela tre (3!) gånger att stänga munnen. och hålla munnen stängd under hela tiden fotoapparaten arbetar.

för att när jag sen då vid fjärde omtagningen tillslut gjode ett lyckat försök, toppade hon med den uppmuntrande kommentaren

"nu gör du rätt. fast du ser då verkligen inte ut som du"


det är visst svårare än man tror, sa jag, att se ut som sig själv dessa dar.





Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina, fina fisktryne, undrar hur Åke fisktrynet har det förresten? Bra att du har pass snart då. Kan ju bli Hair i West End om några veckor.

2010-03-16 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback