SOMMARLOVSCHOCK PÅ JOURNALISTERNAS SPRITFEST


Det blev en fest tillslut. En fest som för mig sträckte sig från det att sista opponeringen var gjord tills det att jag insåg när solen gick upp att det var nog var dags att ta farväl för det här året och inte stod ut med den tanken, och gick.

Men nästan alla var där.
Och gud såg att det var gott.










¨













Det fanns så väldigt många fina där. Så väldigt många som ni ska komma ihåg varifrån ni såg dem först. För de lär inte stanna här. De lär inte stanna för egentligen nånting. Mitt fokus ligger på nu att smöra gärnet, så att de nån gång i famtiden när de sitter på sina flådiga poster, har den goda smaken att anställa mig.

De fina bilderna är helt stulna och blandat tagna av två snyggos som jag gillar, Niklas och Niklas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback