nicke, oscar och jag.




jag har börjat skolan igen, som ni kanske förstått eftersom bloggen är up and running. i skolan nu sysslar vi med TV. det ska vi göra i några veckor framöver och vi är redan indelade i TVteam. i TVteamet är man tre personer där två personer jobbar bakom och en framför kameran. i min grupp undrade niklas och oscar om de var okej att de slapp vara i rutan. det sa jag att det var.

igår filmade vi våra första inslag, med oss själva, och idag har vi först i helklass kollar på dem på storbild och sedan fipplat in dem i datorn för redigering och klippning och allt sånt pill. detta innebär att vi sitter och tittar på mitt fjuniga nylle typ åtta timmar i sträck. alla som är valda att vara framför kameran, hatar det.

själv, vill jag liksom aldrig gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback