jajjamen



men hej! där är ni ju.


som jag sa till min före detta pojkvän en gång, i sömnen. "men där är du ju! jag ligger här och tänker på en massa andra killar!"

man kan göra människor glada eller illa på så många olika sätt. men oftast menar man att göra gott. det där funderar jag ofta på, att folk visst är goda. nästan varenda en är det. sjukt coolt. nästa alla håller ju på sitt hårdaste och anstränger sig för att vara en shysst person. vilken grej det är ändå.


för min del rullar livet på jävligt fort nu och jag gör mitt allra bästa för att dra så stora bitar med luft in i den här lilla näsan som möjligt. jag vill känna det nu. lukten av allt som händer mig. radiokursen är det roligaste hittills och det är väl så här i efterhand inte så konstigt. är det något jag gillar mer än att skriva så är det ju att snacka. tänk att få betalt för det, då.  

när jag och västgötaanders inte är ute på stan och ställer bovar och banditer till svars, så sitter vi i vår bunker och klipper radioinslag. ibland tar vi fem minuters paus och blir oss själva för ett slag, helt utan genustänk eller politisk korrekthet. när jag kom tillbaka efter lunch igår såg skärmarna ut så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback