"ett tekniskt under"


det har varit väldigt kallt i mitt rum, ändå sedan vi flyttade in. jag huttrar men är glad för det fina duntäcket jag fick av farbor magnus en gång för längesedan. ikea, med garanterat levadeplockade fjädrar. efter någon vecka fann jag så ventilen vid fönstret som stod öppen och blev mycket glad för att jag själv löst problemet.

igår råkade johan sladda in på mitt rum och utbrast att här var det då fortfarande kallare än i sibirien.

inte lätt att bo så nära vintern, sa jag.

hm.. konstigt, sa han.


idag har vi dock löst problemet på riktigt, genom att skruva lite på elementet, som stod på noll.

hoppla, sa jag.

haha, sa han.

"sara nygren, du är ett tekniskt under"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback