p1 morgon

jo men visst.

för er som inte var uppe och lyssnade på min radiodebut, så går den att återfinna,

här

jag vet inte hur jag ska säga att det kändes att vara i radion. konstigt mest, tror jag. det här stod aldrig på listan över vad jag ville ha gjort i livet. jättejättekonstigt. och spännande.

polisstyrelsen har ju förresten ändrat sig nu. grön laser är inte alls som en projektil och det är inte ens något vapen. ingen blir skadad, tydligen. det var bra. man ska inte behöva vara rädd när man är polis. då ska man vara modig. allt möjligt finns det att vara rädd för att man ska skadas av nämligen. men det tror jag att man är ändå om man är snut. man vet att folk kan slå riktigt hårt på en. att de kan dra upp all möjlig skit för att skadas med.

då behöver man inte chefer som skrämmer upp ännu mer. som säger akta akta akta och om du inte aktar blir du blind. isåfall får vi säga akta akta akta på så väldigt mycket. min pappa blev ju tillexempel nästan blind av en sängfjäder som han fick i ögat. så kan det hända, liksom. och teoretiskt kan man ju få skador av laser också.
det är vi överens om nu va?

så, nygrens hälsning till polisen:

var inte rädd.
men var rädd om dig.

och mig.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Ni va bra som fan!



De va nästan så jag som lillebror blev lite småstolt här i datorstolen..

2010-04-19 @ 12:00:52
Postat av: Maja-Stina

KUL att springa (nja, gå) på er igår. Fann ni Hemmakväll?

Hoppas på fika snart! Hur länge är du i Alinge?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback