jag skämmer ut mig, igen.


jag funderar på att ha en egen kategori, för jag-skämmer-ut-mig-inläggen. börjar ju bli en del.

igår var vi ute med klassen. förtio stycken var vi och ALLA drack öl. alla killarna och alla tjejerna. det hade jag ingen aning om att alla gör. men jag drack vin eftersom ja inte tycker om öl och för att jag faktiskt tycker om vin. simpelt. jag stod plötsligt ut lite, för det, men tänkte inte mer på den saken. när folk köpte öl till sig, köpte de vin till mig. rundor som rundor resonerade väl dem. klassiskt misstag.

när jag skulle cykla hem sen cyklade jag rakt ner i en häck. fattar inte hur det gick till. i min ensamhet, ska väl tilläggas. men ändå. fick trockla mig ut. och cykeln.


stilen på det.

stilen på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback