fast vem är väl jag att sätta mig på tvären



är man ledig så är man.




oprah och frukostkaffe. som iofs är pulverkaffe från euroshopper drucket i lånad mugg men som ju spelar mindre roll i sammanhanget.



för har jag berättat om min lägenhet? den har inte bara tre rum, två toaletter, panoramafönster mot parken, utan här finns ju även min favorit; balkong.

det kan vara lite varmt i köket, en ledig dag i september:




det kan vara sjukt gött på balkongen, en ledig dag i september.



det kan vara helt overkligt gött på balkongen, en ledig dag i september.



speciellt med serranoskinka och strålande, strålande mia skäringer



som om det inte vore nog ska jag och mina nya fräknar strax bli upphämtade för middag i vackra casa del ringdahl och imorgon är det skola igen.

 


jo men livet i lund, så att säga, rullar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback