blev sjuk


riktigt ordentligt och har ungefär sovit sen i tisdags. och så tappade jag rösten. kunde inte säga flaska. och det kan ni ju tänka er att det var en ny upplevelse för mig.

hade således väldigt mycket tid till att tänka.

och ja..


när jag stod i duschen hade jag ett genombrott i min filosofi. där slog det ner i skallen på mig att allt jag vet, i själva verket ju bara är sånt jag tror att jag vet. när man vet något, tror man på att man vet det.

och alltså vet man det inte alls,
man tror.


och så virrade jag bort mig däri.
fullständigt.

nu vet jag inte var jag tror och tror inte vad jag vet.



men jag börjar bli piggare.

välkommen måndag!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur går det gumman? En vecka mellan inläggen känns inte bra, men nu mås det alltså bättre vad jag förstår. Dags att träffas känns det som här iaf, snart.

2009-09-29 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback