WHOHOOOO!

STOR DAG, mina vänner, STOR DAG.

Fleming Rose heter en dansk som för några år sedan valde att publicera ett gäng bilder på en profet på kultursidan i sin tidning. sen blev det ett jävla liv i hela världen. sen dog lite folk. och sen kom han till lunds universitet och snackade om allt detta.

OCH DÅ

fick jag gå in gratis. för första gången. jag och max och johan som skulle skriva om det i tidningen gick förbi alla och kom fram till en vakt som sa stopp och kollade på sin chef som sa, och nu citerar jag:

det är ok. press. släpp fram dem.


WHOHOOO!

NU BÖRJAR DET.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis!

2009-10-21 @ 23:16:38
Postat av: Ulrika

Vad kul!!! Som att bli stor och äntligen få gå på barnförbjudet! Jag gillar din sammanfattning av historien som sträckte sig över några år och några kontinenter.....kan tipsa om boken "80 romaner för dig som har bråttom". Helt i din stil!

2009-10-22 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback