tekniken blir inte alls min död


HÖRRNI!

med tanke på hur skraj jag varit för redigeringen var det var nästan så att  jag sprack av stolthet när jag idag lyckades göra det här:




en sida som faktiskt liknar början på en tidningssida. det ser kanske inte så mycket ut för världen men det är det i min. i min värld kan jag liksom inte förstå att jag gjorde det. men det gjorde jag.

grejen med det här är självklart inte att jag gjort en tidningssida, den enklaste av enkla, med en artikel och några notiser och någar bilder och bildtexter. det fräcka är att i morse kunde jag inte det här. och nu kan jag.

det gör mig så varm i brösten när jag inser att jag lär mig saker. när jag inser att jag växer. när man lägger sig och är lite större än man vaknade.


sicken lycka.

får bli en makrillmacka på det här, min själ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback