som sagt


på fredag har jag tenta. det är en väldig massa offentlighetsprinciper och lagar och etiska regelverk fast jag funderar mest över två saker:

1. TOMAS BODSTRÖM

vilken fullständig flopp han är. alltså han gör mig uppriktigt ledsen, denna praktnolla. man kan komma långt på charm och snygga käkben, men alla som inte gör jobbet de tar betalt för får sparken. och så ljuga på det där överlägsna sättet i tv. herrejösses. tänk det trodde jag att advokater åtminstone kunde luras med finess.

2. SVENSKA FOTBOLLSLANDSLAGET

vilken fullständig flopp de är, de med. är det inte, i ärlighetens namn, rätt skönt att det är över nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där fotbolls laget alltså!

Jag blir så trött..

Ska bli kul att se dig i helgen!

Puss

2009-10-15 @ 13:21:04
Postat av: Anonym

Från Anna B

2009-10-15 @ 13:22:09
Postat av: faster malin

vet ju inte vad Bodström ljugit ihop denna gången men jag läste precis ut hans första deckare och den var helt ok, var inte för hård mot grabben.

Kram på dig!

2009-10-18 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback