som du som jag


det finns de som står på krönet
det finns de som klarar av

det är de sjuka, geniala
som skottar vatten i ett hav

som orkar undersöka lögnen
som bränner grunden på sitt hus
som gräver upp sina ikoner

och så finns det de som du

som jag

---


jag hittade bokaspers igen.
började läsa en bok av lena sundström nämligen.
en bok som förövrigt är bra och som ni gärna kan läsa om ni har tid för den heter: saker jag inte förstår -personer jag inte gillar och den handlar om sverige och socialdemokratin och moderaterna och hur svårt det kan vara med det där.

men så kom jag på att hon ju heter sundström för att hon är gift med självaste bo.

och så hamnde jag här och bara bara bara älskar dem igen.

bo kaspers älskar jag och så min nya dödsförälskelse -bukowski.


blir dagens tre tips där.

lena, bo och charles.

nu är det skola.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback