plötsligt händer det

alltså, jag har en grej nu, som jag inte kan förstå. det börjar visst bli lite av ett tema här.


min vän Birthe jobbar på ica.

allt gott.

in valsar Carlphilip. ni vet, prinsen.


och köper en trisslott.


det är för bra för att vara sant. som en parodi på sig självt, alltsammans. mitt huvud spinner loss nu. vad skulle ha med den till?

om det var som en present, tänk er den besvikelssen att ha bjudit hem carlphilip på sin födelsedag, mannen som en gång var sveriges kronprins, och med sig tar han en trisslott.

eller ännu bättre, tänk er om han ska ha den själv. man kan vinna tänker han, och 25 kronor har jag ju faktiskt över. känner att idag är en bra dag.

redan här är det kul.

men tänk, det bästa av allt, om han vinner.

och får komma till tv. "med oss idag har vi carlphilip bernadotte" säger tvsofftjejen på tv4 och så skrapar han lite nervöst, kikar under lugg, rodnar och vinner bara 10 tusen i månaden i fem år, men är nöjd ändå.

man kan liksom inte få allt.

fantastiskt kul detta, med trissprinsen.
ska vi kanske höja apanaget?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback