min matlåda




jag vet inte om ni ser vad det här är. men det är en matlåda. det är pannbiff med kantarellsås och så är det hemlagat potatismos med ärtor.

det här är alltså, by far, det finaste jag har ätit på länge. och jag fick det igår hemma hos ulrika och henrik och mina passungar.

jag tyckte det var så gott va, så att när jag tryckt i mig tredjeportionen och magen stod på fyra hörn, fick jag frågan om jag ville ha med mig matlåda till imorgom.

den här familjen ja, jag säger då det, den här familjen.

fick förövrigt vin och calvados oxå, en tisdag. plus lite ölkorv på det.

löneförmåner, lund 2009.


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Jag har hälsat H, han vägrar fortf. :( Jag hotade iofs inte med karman, men tack för din kram.

Vilken fin Lundafamilj du har träffat. Passar du deras barn? Måste läsa ikapp mig lite.

Och om... två-tre veckor är ju jag down in Lund. Ska vi ta en fika då?

Postat av: Ulrika

Du skulle ju skriva att du lagat det själv! Du är alldeles för ärlig du! ;)

2009-11-04 @ 13:03:51
Postat av: Rosa

Ja vad det ser gott ut. Ulrika jag är så glad och tacsam för att ni tar hand om min tös.

Kram från Herrljunga

2009-11-04 @ 13:29:57
Postat av: Rosa

Tacksam ska det vara !!

2009-11-04 @ 13:31:30
Postat av: Ulrika

Du menar calvadosen eller??

2009-11-05 @ 08:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback