jag är usel



jag är usel på att flippra in printscreens här. vet inte hur i hela fridens namn jag ska få den på hela bilden.

min lillebror skäms. farsan avsäger sig faderskapet. mamma gillar mig kanske fortfarande.

ville bara visa er det roliga som hände när jag skulle kolla upp en källa till artikel numero 22 (!!) som jag skriver nu, på riksdagens hemsida.

de här fullt upp nu, politikerna, inför valet. mycket att stå i.

ettan som de toppar med idag är:

"Inte all korv får heta falukorv"
debatt och beslut: en ny lag ska förbättra kontrollen av livsmedlet.


staten och kapitalet.
härliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dig ;)

Mamma

2009-11-26 @ 19:23:50
Postat av: Fortfarande din Pappa

Klistra in din printscreen i ett tomt word-doc.

Markera bilden och använd klippverktyget för att justera, klipp ut och klistra in den på bloggen. Möjligen måste du spara den först, för att kunna ladda upp den, jag har ingen koll på bloggprogrammet.

Bör gå på 20 sekunder.

2009-11-27 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback