fredag!


jag vet inte helt varför, men jag är så glad idag va. så glad hela vägen inifrån och ut. så glad att jag inte vet hur det här gick till. då ska man itne gräva mer i det, tänker jag. så jag går i regnet i en halvtimme och är asglad. regn är liksom inte så farligt.

så här blött blev det:



imorgon ska jag gå med maja på hennes dagisgrupps versnisage. jag antar att det är hennes första vernisage och det vill man liksom inte missa. de har gjort häxor i lera. bara en sån sak.

och sen kommer morsan och farsan och lillabror till skåneland. och så är det helg. och så är det klassfest nu.

ni hör!
nu tar vi den här fredagen och har det jävligt gött. fast det är den trettonde.  
okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback