fler fina bilder

mamma och pappa var ju här för någon helg sedan. då fick de för sig att lägga sig på min säng och läsa en av mina krönikor som är med i en väldigt fin antologi som jag inte får berätta om än,  men som iallfall finns.

eftersom de var sugna på att läsa den båda två, bestämde de sig för att göra det samtidigt.

här blev det väldigt roligt.

de är ju inte tjugo längre, som vi brukar säga. och kunde inte helt enas om på vilket avstånd det stackars häftet skulle hållas på.

de sa sedan att den säkert var bra fast att jag tills nästan gång kanske kan tänka på att skriva med lite större bokstäver.


ihihihihihihihihihihihihihihihihi!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det såg jättefint ut ialla fall det kan jag lova.Vänta du bara det kommer kanske en tid för dej med när du märker att armarna inte räcker till!

Stollt mamma

2009-11-23 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback