evelina var här!


och vi hade det välidgt fint. det kan man säga. bland annat köpte evelina en jordglob på seconhand. den här jordgloben blev så kär att den sedan fick egen plats på alla efterföljande aktiviteter, såväl fika som bio.




jordgloben var sugen på bisvki, men jag betedde mig helt i enlighet med min ålder och kände mig hemskt dragen till en very overprized chokladboll:



sedan gick vi på bio, som sagt. en matiné, vilket var kul bara det. när vi sedan fick syn på det här klottret på en av toaletterna var lyckan på topp.



det förstår man ju att både keso och skövde, var för sig, är rent outhärliga.
för att då inte tala om kombinationen.


NU: lilla Kalle fyller 2 och firar nu sina 730 dagar i livet med att bjucka på barnkalas. liv i luckan!




Kommentarer
Postat av: Maja igen

Jag hade också valt scary-chokladboll. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback