ekdahl



jag har skrivit snart nio texter nu, av tjugofem. det är bra. det måste vara bra. även om det inte är tillräckligt.

sitter allts från vakning till somning och bara skriver och skriver och skriver. äter  och sen skriver lite till.

vi har fått trettio uppgifter att välja mellan. och så ett häfte då med en sju helsickes massa information att skriva om. av det får vi välja bort fem. jag valde direkt bort rättegången och sportevenemanget och lite sånt dära som jag inte har varken tid eller talang för.

håller just nu på med recension av konsert. skriver om lisa ekdahl som jag och farsan såg på babel. lisa ekdahl som jag älskar och älskat sen jag var två äpplen hög.

inser plötsligt i den här stressen, att är så fantastiskt roligt att skriva.

bara det jag tänkte på, nu.






Kommentarer
Postat av: Jozzan_88

Lisa Ekdal e typ inte alls ball. Lady Gaga e en som e gjjymt blink cool däremot.



2009-11-24 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback