two hours to go


jag har alltid varit en dramatisk jävel, det har jag. nu ligger jag här i hannas och robins lägenhet och dricker kaffe och pluggar nobelpristagare och nya presidenter som glosor. läser dn och svenska dagbladet som jag väl köpte för andra eller tredje gången i mitt liv igår. vi får se hur det här går. jag vet då sannerligen inte.

men jag kan inte låta bli att tänka på den här dagen som kan bli en viktig i livet. kan bli en måndag bland de andra måndagarna, men den kan också bli helt annan.

och från att ha varit väldigt nervös igår och imorse så händer nu det fina som händer ibland när ska göra något viktigt. man taggar till. magen vänder orospirr till iverpirr och huvudet tar skaket i händerna gör och det till bränsle.

vi får se hur det här går.
jag önskar mig lycka till.

klocka sju är det hursomhelst klart.


för den här gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback