sommarjobb!

jag sitter och väntar på att någon från mobitec ska ringa och säga att de vill att jag jobbar de ynka tre veckorna jag sökt iår. inte för att jag egentligen måste, utan för att jag faktiskt tycker om de som jobbar där och för att jag absolut skulle kunna klara femton dagar med mina gamla bussskyltar. men de ringer inte. de vill inte ha mig där längre. och det måste man säga är lite tråkigt. 

men just som jag sitter här och är lite ledsen får jag reda på vad jag ska göra på mitt andra sommarjobb. mitt sångsommarjobb. och plötsligt blir det svårt att vara missnöjd.

artisterna som hittills blivit klara och som jag alltså ska sjunga bakom är, och här kommer de i bildform:

Sibel:



Marcus Fagervall:



Shirley Clamp:


Jan Johansen:



och Charlotte Perrelli:



livet ja, det här livet.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Mobitec, släng dej i väggen..!





(jag har för övrigt pratat lite med dom och dom säger att dom fortfarande inte är klara med antagningarna. Dom ska bli klara denna veckan "räknar dom med" och hör av sig så for dom kan..)

2009-05-11 @ 15:55:29
Postat av: Lina Hellqvist

Äsch, vem vill jobba där!? Kom till sthlm och var med mig istället, du kan även jobba för mig. Torka upp färg och dammsuga extensions. Kram världens bästa Sera! Shit, du har ju ett sjukt häftigt sommarjobb ju! Med alla kändisar, tänk asså! Kram igen.

Postat av: Eva-lena.

Du verkar ju ha sommar jobb så att det räcker, det blir nog en rolig sommar för dig. passa på att ta det lugnt och njut av sommaren. Kram E-L

2009-05-12 @ 10:58:16
Postat av: Jennie

Du är bäst!....Ingen protest!!

Många kramar från Jennie

2009-05-12 @ 23:12:21
Postat av: Pappa

Vilka är dom där på bilderna egentligen?

Jag tycker du skall sjunga framför dem och inte bakom.

2009-05-15 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback