okej

jag har ju varit hemma över helgen. och vilken härlig helg sen. när man vaknar upp och känner sig som söndag, men så är det liksom fredag. borde man köra på oftare den stilen. manskören och kalas och grill med grannar och sitta i solen med andra kära.

men nu är det så att jag har gått och blivit alldeles skitnervös. det är sällan det händer, men när det väl sätter in så blir jag nervös för typ allt jag kan tänka mig. då slänger jag in alla mina rädslor och ångestar i magen och låter dem para sig bäst de vill. ska det va ska det va- style. 

imorgon ska jag nämligen skriva intagningsproven till journalisthögskolan i lund. vi har inte pratat så mycket om det, för jag vet inte vad jag känner riktigt. men vi får se nu. håll möjligtvis tummarna, men bli inte ledsna för mig om det går åt skogen. det får jag vara ledsen för själv. vi kommer i allafall att vara runt två hundra och efter nutidsorienteringsprov och skrivprov och inlämningar och intervjuer ska vi bli trettio.

och det som blir, blir.
 

Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till goding, youll do great!

Postat av: Lina Hellqvist

Håller alla balla tummar jag kan!!!! Kram

2009-05-03 @ 21:28:46
URL: http://linahellqvist.blogspot.com
Postat av: Johannah

Jag håller alla tummar och tår!! Lycka till!! Kram!

2009-05-04 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback