lördagslyckan


igår var fantastiskt. strålande var det, alltsammans.

solen sken och alla var där och jag var där och allt strulade men allt funkade tillslut och till och med tamburinen satt där den skulle. på ett ungefär. och så var ju Charlotte Perrelli helt jävla otrolig och svinproffsig som morsade på mig för första gången i samma stund hon valsade upp på scen utan att ha repat en endaste minut med oss. och växjö fullständigt älskade henne.

såklart. 


mig fick de lura av scen. vi ska bara ut, sen in på extranummer, fick de säga.
på allvar. och sen fick de tvinga mig att gå hem.


och på insidan av ögonlocken nu:


Kommentarer
Postat av: malin lundström

hello sara. jag satt och funderade lite.



om en gång när folk va i säm. tomislav hoppade i en båt och på något konstigt vänster så lyckades han ramla i vattnet. och en annan grejj, minns du något i stil med. först en klunk sprit och en en klunk herrljunga cider? samma kväll, på säms badplats?

Postat av: anna

hej sara! hur mår du nu efter gårdagens bravader? det var en avslutningslunch av rejäla mått måste jag säga. :) Hoppas allt är bra med dig!

2009-06-02 @ 19:59:40
URL: http://thompalaainen.blogg.se/
Postat av: Heden

haha jag ser mig själv på bilden, längst till höger med grön sjal!!! moahahaha, groupievarning eller vad??

2009-06-03 @ 18:17:39
URL: http://livetenligthed.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Personligen skulle jag vilja påstå att herrljunga manskörs drog fler personer på första maj,.. Men jag är väl inte den som är den..

2009-06-03 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback