jag känner mig cool

för jag har slutat skolan nu. skrivit mina sista bokstäver och på måndag rockar vi väl röven av de här tre åren. tack och hej. välkommen, världen.

statsvetar är jag nu, slår det mig. statsvetare nygren viskade jag för mig själv och kände mig lite för cool, tills jag började prata om den amerikanska nyhetsjätten BBC. och så skrattade von essen rått åt mig och så var jag, jag igen.

nu liten igen, och lycklig.

förresten har jag fått ett nytt gig!
tillsammans med kära Staffan och några andra, riktiga musiker, ska jag sitta i juryn för Ljungbys talangtävling Ljungbyartisten. Hur fränt är inte det då? jag får hotel och käk och allt sånt där som jag är så löjligt smickrad av. som i sommar, när hela crewet på allsången kommer ha två stora ditställda loger! vi ska nämligen inte gå på toa bland folk. haha!

loger!

ja jag blir alldeles upphetsad.

Kommentarer
Postat av: faster malin

Stort GRATTIS ! och oändligt med kramar.

2009-05-27 @ 21:36:36
Postat av: Pappa

Håller med syster, stort grattis, mycket bra gjort.

Nu skall det bli olidligt spännande att se vad som skall hända med statsvetare Nygren. Woao, vad det var skönt att skriva, statsvetare Nygren. Och så har du en blå loge här också, med stjärnor i taket och egen sminkhörna, och en hel hoper egna fans. Ses på fredag.

2009-05-27 @ 22:01:04
Postat av: emma

åh! grattis sara! statsvetare nygren kommer med största sannolikhet kicka ass!!

Postat av: matilda benon

du är coolcoll sara <3<3<3

2009-06-21 @ 15:09:40
Postat av: matilda benon

oj då coolcool menar jag <3<3<3

2009-06-21 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback