jag käkar berocka


ni vet, den där gula på reklamen. jag går alltid på reklamen. alltid. jag är nämligen skitsvag för reklam. och säljare. alltid varit svag för säljare. för ett tag sen på en mässa var det en säljare som ville gifta sig med mig. på riktigt, så sa han det. han hade varit gift med en sångerska förut också sa han. och så hade han ett fint jobb. det gillade jag tillexempel väldigt mycket.

men det jag skulle säga var att den här berockan gör att man kissar extremt gult. inte kissgult, utan karamellfärgsorange. brandgult. det är nåt som händer i kroppen står det på förpackningen, en nyttig reaktion. då tänker jag att det måste vara sant att de har en effekt. jag köper allt med en effekt och en reklam. 
ni kommersäkert  säga att det är för att berockan är brandgul när man dricker den.
men det skiter jag i.


Kommentarer
Postat av: fröken Hed

beror på betakaroten (tror jag), som är typ samma sak som en slags B-vitamin och samma slags färämne som finns i rödbetor. tror jag. men tar gift på det, det gör jag inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback