jag har glömt


att berätta för er om mina finaste födelsedagspresenter. det är några stycken. trots att jag faktiskt bett er om att sluta ge mig saker. gör det nu. hädanefter vill jag bra ha tid. lite tid med er, och så mat då. alltid mat. okej?

i år fick jag en hel manskörshyllning och sedan en önskelåt klockan prick tolv. det var den första och finaste presenten av dem alla. synd bara på en punkt att jag inte direkt kommer ihåg den. men annars, grabbar, super!

den andra finaste presenten jag fick var tobias sjukt roliga tal vid halv fyra på natten om hur alla hans presentidéer en efter en hade gått i stöpet. skrattattacker ända ner i själen och väldigt hög fumlig kärlek på det.

och så producentpatrik som skrivit en låt till mig. vilken kille. en asbra låt som är precis som jag gillar, den här gången. får jag bara lite sommarlov här snart så ska ni se att vi spelar in den oxå.

och så mamma, som var här och gav mig nya kompisen spikmattan Spikey och som den undersökterska hon är gav mig akut första hjälpen inför lägenhetsflytten. lägenhetsflytten som så lägligt inträffar helgen när jag sjunger med perrelli. jag ränkar med att ni är sjukt många som kommer hit då och dammar spisen med mig. jag bjuckar på vin och friska tillrop.

men ja,
tack på födelsedagen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback