jag gör bort mig


på biblioteket sitter jag, och typ femtio pers till i det här rummet.  jag har kristofers vackra playlist i spotifyen och tobias hörlurar på mig igen. det luriga med dem (ihi) är att de är himla bra, men lite väl högljudda för folk runt om. och igår kom en sur tjej och sa åt mig.

"du stör" sa hon.
jahaja. du är inte så härlig själv du, ville jag svara. men sa ursäkta och sänkte. 

med detta in mind tar jag idag på mig lurarna och sätter igån musiken. tycker att med så här låg volym kan väl ingen ta illa vid sig. någon minut senare börjar en kille vifta helt hysteriskt mot mig.

jag tittar frågande på honom, tar av mig lurarna och ser väl rätt så ordentligt dum ut,

eftersom de inte sitter i datorn,

som spelar för fullt.



och sen så skrattar vi. och några till.

typ femtio.

Kommentarer
Postat av: malin lundström

haha du är så söt du :D

Postat av: emma

fan va underbart! missöden i bibliotek är typ det roligaste som finns.

2009-05-06 @ 17:48:50
URL: http://novemberbarn.blogg.se/
Postat av: F

hahaha söta lilla klant!;-)

2009-05-06 @ 22:53:32
URL: http://livetenligthed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback