jag är inte så pjåkig!



jo men vet ni att det gick bra. det gick bra.

jag blev imponerad av mig själv faktiskt och det är så härligt hur man liksom redan har vunnit då. kommer jag inte in nu så är det för att de andra var bättre än mig och inte . det kan man ta. det är massvis med folk som är bättre än mig på allt jag gör. så är det ju nämligen när man är människa.

och det kan fortfarande gå åt skogen. men jag är stolt över mig idag. jag samlade mig där i salen vid platsen i det öppna fönstret. solade mig och skrev. skrev skrev skrev och sen skrev jag rent och så lämnade jag in det. och så är jag nöjd nu. inte ledsen för att jag kunde pluggat lite till. eller tagit i hårdare. eller kommit lite meri tid. vilken jävla känsla.
borde man testa oftare.


tur att man har robin och hanna, som gett mig mat och rum och råd och lugnat och hämtat och lämnat vid alla ställen och bara varit helt jävla döfina

tur att man har tobias som hittade
den här sidan, och tjänade mig typ hälften av alla nutidspoängen.

tur att man har sånna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback