vad tror ni?



den här morgonen har jag haft fullt upp med diverse viktiga saker som att handla och planera min tid och sånt man måste göra för att hålla igång det här livet. igår hade jag fullt upp med låtinspelningar och rep och olika utbildningar och så som jag går. jag lär mig tillexempel att starta mitt eget företag, har jag berättat det? inte för att jag direkt har planerat att göra det, utan mer för att jag vill veta.

hursomhelst så har jag haft fullt upp hela veckan med mer eller mindre döviktiga grejjer och så har jag ju såklart gått upp lite när jag velat. nu ska jag iväg till bibblan och skriva en uppgift som ska vara inne imorgon, om utvärderingar och staten och vad vi egentligen gör med vårt bistånd. när jag berättade för en kille i klassen att jag inte satt igång än fick han en smärre hjärtattack.

"du skojjar!! Alla andra har suttit hela veckan!!"

pfffft.

vad tror ni?
klarar jag mig?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vitt att deras skitdatorer inte krashar som vanligt så ska det nog gå bra tror jag!

2009-03-12 @ 16:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback