jag är jag


tro inte att jag går hem för att klockan är fem och för att det är det som hela era system bygger på. man går upp sådär tidigt för att man ska komma hem i tid. vad ska ni göra då med den tiden sen? sova? mitt på dagen! sova mitt på dagen ger mig känslan av att ha sovit bort hela dagen.

nej nej eftersom tobbe bestämt att fyra lappar ska ryka idag jobbar jag vidare här. skolan nu. orange alltså. sitter med statistiken igen. vi fick "möjligheten" att putsa på den i en vecka till eftersom allas arbeten sög. haha! man får putsa och självklart gör vi det. vi är statsvetare och inte statistiker och vi måste tas i med bomullshandskar.

förresten har jag gjort bort mig två gånger idag och det är ju en rätt bra rate. på första ambassadörsjobbet spillde jag ut kaffet över hela golvet och i min iver att rädda situationen satte jag foten i en kaka. jag har en sån grace, jag.

sedan på jobb två höll jag en kick-ass presentation som gjorde mig gladare än vettigt. när jag sen skulle skriva upp min nya mailadress
[email protected] blev min chef typ tvungnen att skrika hysteriskt inför hela samlingen, för att stoppa mig, då jag visst var i färd med att skriva den på stora fina vita projektorduken.

japp.

touché!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hi hi, jag tycker det är roande att det är andra som typ gör brandkårsutryckningarna runt dig nuförtiden, och att det troligen alltid kommer att vara tvunget. Vad som helst kan hända, men någon är alltid beredd, alltid på spänn, hela tiden.



Här är det ju bara fööör lugnt, kaffe och kaka bara står helt riskfritt på bordet ända tills vi fikar upp dem. Nåja, favoritkamraten Dennis har varit här en del nu, och då kan liknande roliga saker hända.

2009-03-04 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback