uppåt framåt


life is what happens when you cant go to sleep, läste jag någonstans, och så är det nu. på efter-spelnings-mode är jag och så speedad att alla mina delar pekar åt olika håll. ikväll har det nämnligen gått så väldigt, väldigt bra för mig.

kan hända var det här kanske den viktigaste spelningen hittills, kanske var det inte det. vi får se. det var iallafall några där som gillade mig och som vill spela med mig lite i framtiden. jag ska berätta om dem sen när jag vet mer.

ett som jag vet är att det är konstigt att de spelade på samma scen som vi ikväll. man kan kalla det slump. och det gör vi. vackra vackra slumpen.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tror starkt på Dig, det vet du!!!

Håller alla tummar jag har!!

Och Du vet väl att: Tur har man inte Den Förtjänar man!!

Kramar Tessan

2009-03-17 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback