player deluxe


för ett tag sen skrev jag om att jag börjat spela. tippa alltså, på tillexempel fotbollslag. detta för att ha åtminstone något intresse i det som prompt ska följas vareviga helg. nu har jag en strategi som är väldigt bra och det är att jag tippar på de två lag som har högst odds och på så sätt får man ännu högre odds. alltså döhöga odds. det är min stil. så lever jag.

jag lägger en tjuga och jag kan nästan alltid vinna över femton hundra. det är min stil. så jobbar jag. eftersom jag har så höga odds blev jag sist tvungen att skaffa spelkort så att svenskaspel kan hålla koll på mig. jo men faktiskt. riskspelare, sa tjejen i butiken.

nu kom det sig att den här helgen missade jag tippet, och då förlorade självklart både united och chelsea, som jag skulle ha tippat på, eftersom jag alltid tippar så. det var tråkigt. en sak som är rolig är när jag säger fel och säger att jag har "röstat" på ett lag. då muttras det bland proffsen vill jag lova.

fast det skiter jag i. vänta bara, ska vi se vem som skopar hem det här.




Kommentarer
Postat av: Linus!

Big playah! Keep it real! jag önskar jag kunde spela på samma höga odds,men då kanske jag sänker dem för dig så det ska jag låta bli =) Får göra som min kollega annars och tippa på bandyallsvenskan istället för fotboll.. Han kryssade enligt fotbollstipset på bandytipset och vann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback