livet är för vackert för att nekas

 sjunger sofia karlsson och solen skiner på mina bleka kinder.
jag tog mitt förnuft och min kärlek i handen och for till herrljunga den här helgen. satte oss ner i solen igen som sex delar i det lilla pusslet vid solväggen återigen. vi bad om mer värme och mer kaffe och världen och värden log och sa här, ta bara.



och dagarna innan spenderade jag med vackra freja och hennes pappa som var här hos mig. freja är en härlig filur och en av mina nya förebilder. frågar man henne om läget svarar hon, varje gång, såhär




och idag har jag förresten blivit dreglad på av en hund. helt otroligt att sånt händer. den slabbade ner min bralla och jag kan inte i ord berätta hur äckligt jag tycker det är att bli dreglad på på det här viset. nej tacka vet jag, den här:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag kan inte bestämma mig för vem som är sötast! Lady, Adam, eller Freja?? Tough one.



Har också sett Kjellvander från Babben. Var det hans fru? Att de alltid ska ha sånna där bihang snygga killar.. doh!



Puss

Postat av: Jennie

Lika söta alla tre...

Kram!

2009-03-25 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback