klockan är snart sex


och det är inte alls mörkt ute. jag skulle snarare kalla det

ljust.


jag har nya lappar på dörren, sex nya makrillburkar i kylen och nu ska jag iväg till patrik för inspelning av ny låt. det är ett gott liv.

det enda är väl att jag har sån gräslig hemlängtan. månader sen sist nu och jag tappar lite av mitt sammanhang utan dem. så i brist på floragatans ljumma röster lyssnar jag på typ lisa ekdahl, freda´ och john fogerty. musiken som bultar barndom, som luktar röd opel genom sommarsverige, tre små nyfikna på bestämda platser i baksätet och två stora trygga i fram. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det du Sara det var tider det, när vi åkte på semester med tältet packat och ingen speciell resplan utan vi åkte dit vi ville ! Hoppas vi ses snart.

Mamma

2009-03-10 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback