if i swore to never leave


jo men nu händer det grejer.
imorgon ska jag iväg hem till min poolare staffan stavert, googla det om ni vågar, och hans studio i alvesta för lite sång och framtidsplanering. torsdag ka vi lägga sista på nya danshiten och idag ska jag ha idésnack med fotografen som ska fota fina bilder till hemsidan, som sitter på en talang som gör mig grön av avund och som ni kan kolla in
här.  fina datalinus som fixat åt mig.

i övrigt har jag sagt upp min lägenhet på framtidsvägen och tar små små steg istället mot den riktiga framtiden. jag pluggar snart mer projektledning, jobbar imorgon i värnamo, på torsdag på sveriges största framtidsmässa och mår, allmänt gott.

fredag blir det herrljunga och manskörsgala! mina finaste tre har övat i evigheter. det nynnas och hummas och truddiluttas på stämmor i florgarants alla hörn nu, vilken grej.

och på manskörsgala får man inte bara skönsång, vin och trerätters bland mycket kära vänner, man får klä upp sig också!
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Såja min gumma, dra inte upp förväntningarna högre nu är du snäll. Men det skall bli kul på lördag, hur som helst.

2009-03-31 @ 19:29:29
Postat av: Anonym

Ser också¨fram emot lördag, det blir ju rena släktkalaset för min del... ,-)

Här i Lerum nynnas det också en hel del kan jag säga, favoriten är rövarsången, den har jag hört typ varje dag de senaste två månaderna... ,-)

2009-03-31 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback