bless


vilken dag jag har. det ramlar in ungefär femton mail med låtar som jag måste lyssna på. de som sjunger är typ sonja aldén, shirley clamp, charlotte perrelli, andreas lundstedt, jessica andersson, sanna nielsen och några sånna. de sjunger så det står härliga till och den som bestämt hur de ska sjunga och som spelar till spektaklen heter staffan och är min nya kompis.

sen så mailar gisela, om ni minns henne på länsstyresen och vill styra upp nåt med min uppsats, som jag fått en hurrans sving på nu igen förresten. den kommer att bli bra. man går inte under. den kommer att presenteras för folk i de här fem kommunerna under en temadag där vi tillsammans ska diskutera hur vi gör det bättre för de här barnen nu. 

och  så breder sig känslan plötsligt ut sig, att efter metodkraschar och idiotisk tidigare forskning och dispositioner från helvetet, och allt som hände den där natten när det sket sig, finns en verklighet. ett på riktigt. ett tack för hjälpen sara.

och så känslan av vår. 




Kommentarer
Postat av: emelie

tack!!

Postat av: Lina Hellqvist

Vet du en grej min Sera?! Jag har börjat måla på din tavla nu, och behöver höra om du har några speciella önskemål. Jag målar vad du vill, jag gör allt för dig. Trevlig dag. Linorak

2009-03-18 @ 09:03:59
URL: http://linahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback