vila här.




se på det här nyllet. det är så jävla lugnt. jag kan inte fatta hur lugnt det är. men det är det. det bryr sig inte om prestationer. har inga planer för framtiden eller allt som ska göras. det bryr sig inte så mycket om något faktiskt. tänker att alla får ta ansvar för sig och funderar bara över salta vindar, hav och sol. eller typ gräs, klippor och allt det där som inte går att kompromissa med. som man ändå inte har en chans emot.

det är väldigt fräckt och spännande det som händer nu. ni har hängt med va? hela livet skiftar fot här. jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i höst. och jag tänker låta det bero. jag tänker låta det bara bli. låta den komma. innan dess kommer det att gå stormar över mig. allt händer nu. idag åker jag tillbaka till småland och gör iordning allt det som ska göras iordning innan den här sommaren kickar igång rejält, med första spelningen med marcus fagervall på måndag.

livet. livet. livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback