imorgon

ska jag till lund. tre prov down, one to go.

en endaste intervju återstår och sen kanske det blir journalist av mig. det vet man inte. det kommer självklart bli tufft, när det nu bara är sjuttio hårdingar kvar. de sjuttio hårdaste hårdingarna de kunde hitta och förti till av oss ska väck.
men jag ska väl försöka mitt bästa. inte mycket mer man kan göra.

och jag är nervös igen. fast inte så mycket för intervjun som sådan, utan för själva att hitta dit komma i tid hinna med tågen och så. hua. i alla lägen, vill man inte vara jag. ofta vill man det, men inte alltid.

jo men vi får se hur det här går.
jag söker väl igen. och igen och igen och igen tills det går.

fina bitar är iallafall att jag fått flott vägbeskrivning av hanna och att jag redan hunnit bokat in möten med både studierektorn där nere och med min bästa producentpatrik som så lägligt råkar vara i stan.

och skulle det nu gå i stöpet så är det ju ändå rätt härligt i lund.
speciellt i jämförelse med vanlig arbetsdag.
för att inte tala om nu då,

med skattebäringen brännandes i fickan.


Kommentarer
Postat av: Linus!

Lund är OK...... Men går ju inte upp mot Växjö! (eller säger jag bara det för att du trots din korta vistelse utomsocknes är saknad) =)

Postat av: Jennie

Lycka till kära du!

Kram kram/ Jennie

2009-06-10 @ 22:57:42
Postat av: tessan

håller på Dig dat vet Du!!

Kramis

2009-06-11 @ 12:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback