en midsommarnattsdröm




om det är någon som undrar över hur en riktig midsommar ska gå till, är det läge att fråga oss. i år bestämde vi nämligen oss, hela skaran, för att gå all in. vi skulle helt enkelt göra allt. och så gjorde vi det.

det var den längsta och vackraste dagen på året och vi lyckades pricka alla rätt. hela listan, midsommar 1.0

det var sommar och sill och västkust och nubbar och visor och fullt med folk och barnskratt och måsskrik och tävlingar och tipspromenad och havskluck och jordgubbstårtbuffe och midsommarstång och lövad brygga och långbord och  kransar och allt annat som jag glömt nu eftersom festen självfallet inte slutade trots att midsommarnatt för länge sedan blivit midsommardag.

det var helt enkelt komplett.
precis, som det skulle vara.



Kommentarer
Postat av: Johannah

ser riktigt härligt ut!!! :D Trevlig midsommar i efterskott! :D Kram!!

2009-06-21 @ 00:17:12
Postat av: Lina Hellqvist

Ser så himla mysigt och fint ut! Värsta motsatsen mot min midsommar, då det var arabisk afton på hotellet, haaha. Hoppas allt är jättebra Sera! Många kramar, så ringer jag innan jag hoppar på tåget emot växjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback