back in business

är jag nu efter pausen på kusten och om ni bara visst vad jag har fått uträttat idag! man kan säga att det går i en rasande fart nu. mailboxen med en sisådär tjugo nya låtar att repa in har jag och till på köpet har jag satt alla växjös musikerbutikskillar i arbete. jag ska nämligen köpa mig en egen tamburin. och ingen skittamburin här inte. nej jag har två krav på den och det har jag nu gjort klart för alla som har en muiskbutik i den här stan.

den ska vara 1: snygg och 2: dyr.

eftersom folk i vanliga fall har andra krav, som typ att den ska vara prisvärd eller billig eller så, så hade ingen av de där killarna en aning om vilken tamburin det var jag letade efter. men de är helschyssta och har nu tagit mitt nummer för att när de sonderat tamburinterrängen ringa tillbaka till mig. kan bli mycket bra det här.

och så har jag träffat min producent och smidigt planer och käkat bland annat grillad aubergine som väl var sådär god. och sen har jag gått på annat grillgalej med två andra härliga killar jag känner. plus att jag har mailat säkert tio döviktiga mail och lämnat in ett antal avgörande papper till ett antal avgörande personer som ännu inte gått på semester.

och så har det ringt. det ringde en lärare. som är den lärare som jag enskilt sett mest upp till under alla mina miljarders dagar i skolan. han är författare och ledarskapkonsult och känd i hela sverige för att han är så smart och så ringde han mig för att säga att han tycker att jag har talang och att jag har framtiden för mig. vilken jävla grej av honom att göra.
 
hail to the people.

och imorgon ska vi, fotografen, webbadministratören och jag, åka runt i det här sommarsmåland och fota till den nya hemsidan. det är hemskt roligt allt sammans.  hail to the people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback