summering!



hörrni!
det har gått lång tid sen vi snackade sist. det för för att det händer dömycket och för att jag spenderar så mycket tid på annat än internet nu.

men!

jag har gjort fina saker. åkt vidare på turnen till västergötland och träffat hundra personer minst. tog vägen via herrljunga, borås, alingsås, göteborg, åsa och lite annat härligt som jag inte minns eftersom det gick åt ett antal mousserande vart det led. tack alla ni som var där och var med och hemskt trevligt alltsammans. vi gör det snart igen.

nu är jag på väg till alvesta och småland för rep ikväll och spelning imorgon med jan johansen. jag menar, se på mig, vilken kille. jag har ingen aning om vad han gjort de senase tio åren men imorgon ska vi iallafall bli kompisar och det är ju mycket bra.

lite bilder är alltid roligt, kan man tänka! hittade några härliga från när jag var i jönköping ett par dagar och lekte familj med mustiga mackan och förtjusande freja.

här är dem:



mackan passade på att kila på fotboll så ungen och jag fick hitta på lite fina grejer att syssla med tills vi båda somnade. det var härligt och här har vi typ paus efter i ett hus vid skogens slut för att orka med att ännu en gång baka baka liten kaka.




om mornarna så får freja lätt för sig att vanka vröltidigt för att bara vara hungrig och allmänt högljudd. då sover jag räv och så matar han tills det går över. och sen, sen kan han sova vidare för då när hon kryper ner igen här är hon alldeles,
alldeles underbar.

se!



Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

GRATTIS på namnsdagen!!!

2009-07-19 @ 23:33:01
Postat av: malin lundström

du + markus?

Postat av: malin lundström

ahaa, i see. vänner är bra... att ha :)



sommartider, jadu, det bjuds mest på jobb för min del. men och andra sidan går jag ju arbetslös dom andra årstiderna på året så det är bara kul att göra lite nytta :) hur går det för dej med sång och runt resande?



jag får en lägenhet här i byn första augusti. så efter inflyttningen blire fest ;D

2009-07-20 @ 14:05:36
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback