janne!


jag och jan johanssen hade det himla härligt igår på allsången. janne var en kis. eller är. en sån där glidare. drog interna skämt och berättade hemliga historier om andra svenska kändisar. han sjöng till mig att han väntar i hörnet vid seven eleven och sen gav han mig sin skiva. det tyckte jag var fint.

det är ett trevligt sommarjobb det här. jag hänger med kändisar och några av sveriges bästa musiker i ett tält och alla är sjukt gulliga med mig. och så finns det folk som ser till att jag får i mig mat och godis och kaffe och kakor och om jag inte dricker ordentligt blir de tokiga. det händer ibland att  jag råkar tänka på att det snart är slut, men då drämmer jag till mig själv med den största tänkbara mattpiska jag hittar. tar en trumpinne i brist på annat. för nu är det nu. och nu är det helt jävla fucking amazing att vara jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback