HEMSIDA



snart ska jag berätta om allsången och mina nya kompis markus fagervall och hur helt jävla otroligt och konstigt det var med allt det igår. men först ska jag berätta att det från och med nu börjat hända lite grejer med min hemsida. linus som gör den är ett geni och den kommer att se ut ungefär så här:

www.saranygren.com

och det ska såklart till en massa sidor, och länkarna kommer inte att vara länkade dit de är nu. men typ så kommer den se den ut. jag är självklart döstolt över den och kan väl inte helt förstå att den faktiskt finns nu.

och det fräckaste nästan av allt är min nya mail, som ni nu når mig på.

[email protected]



ja, jag säger då det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hörru Sara. Nu vill jag veta mer om Mackan Fagervall. Kom igen och uppdatera! Låt inte denna blogg uppdateras i samma takt som Lussans ;)

2009-07-09 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback