fredag


morgon och jag vaknar på soffan hos farbror i älmhult. tidigt så det knastrar i öronen, för att göra hemtenta i ekonomi. det låter helt sjukt och det är just vad det är också. nu, hundra timmar senare, är den färdig och finns där en chans på miljonen att jag klarade den så är det helt och hållet robins förtjänst. fina fina robin. han har suttit med mobilen i ena handen och headsetet i den andra där på länsförsäkringar och jonglerat med muteknappar och frågor om såväl självrisker som balansärkningar. sicken pärla.

tack.

och så fick jag ett fint mail av en som heter niklas gustavsson. niklas ville bara berätta att han fotade mig på allsången och undra om jag kanske ville se bilderna. man blir så glad ibland, bara av människorna. alla de här människorna.

åskan har dragit förbi. solen återvänt. det är dags för mig att hälsa lite på också den här staden. hög tid att köpa mig en flarra dyrt rött, choklad, jorgubbar och sen bara ligga platt och läsa skriva läsa skriva läsa skriva.

trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback