förvirring

igår höll jag på att bli sjuk. det gick på nån timme. läbbig känsla det där när man minut för minut känner hur det tar över en. stegvis sveper in sig i sjukdom. funderade på svininfluensan, på jackie, eller på vem som kan ha gett mig den.

men bestämde istället mig för att vägra. jag ska ju sjunga med shirley clamp på måndag.  sjuk, kommer inte på frågan.

så jag proppar i mig en sju åtta multivitaminpiller, nån liter vatten och går och lägger mig.

vaknar idag, frisk.
och jävligt kissnödig

kl 14.15

total förvirring.



men det var det värt.

nu är det fredag!

Kommentarer
Postat av: faster Malin

Ja herregud se nu till och håll dig frisk när du ska få möta henne, tror ni kommer komma fruktansvärt bra överens, känns som ni är lite twins faktiskt, du fattar, hälsa Shirley att vi är mer än nöjda med Borås. Kram på DIG!

2009-07-24 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback